Monday, April 19, 2010

Kenyataan Khairy, Jamaludin Benar Bukan Fitnah!!


Hari ini PKR berbicara mengenai bangsa, kerana BN mempertaruh kan sistem setiakawan dengan menunaikan janji dan mengikut sitem pembahagian kerusi .BN tidak takut mempertaruh kan MIC sebagai wakil mereka kerana percaya kepada parti komponen dan Hulu Selangor adalah hak mereka dan mereka perlu diberikan peluang untuk bertanding.

Hanya kerana BN memmpertaruh kan calon MIC , Pembangkang tiba tiba menjadi racists mempertikai kan bangsa dan agama calon BN dan mereka lupa bahawa mereka juga pengundi kepada kemenangan besar DAP yang mana wakil rakyat DAP sememang nya bangsa Cina dan India juga PKR juga punya ramai wakil berbangsa India . Kenapa disini mereka tidak mempertikai kan pengundian yang telah mereka beri. Hanya kerana BN membuktikan parti ini adalah parti setiakawan , mereka cuba mepermain kan isu bangsa.

Namun jika kita lihat dari sudut moral dan kelayakan sebagai calon , Kamalanathan ini mengatasi Zaid Ibrahim , Pendidikan yang setaraf yang tidak boleh dipertikai kan. akhlak yang lebih baik dan moral yang lebih bersih dari Zaid Ibrahim Walaupun Zaid adalah orang Islam namun Zaid mempunyai tabiat yang menyerupai orang orang barat. Beliau juga mengakui dan kini telah mengatakan bahawa beliau kini sudah bertaubat, Sejauh mana kebenaran beliau bertaubat tidak lah kita ketahui tetapi yang pasti beliau bertaubat sekitar mahu menjadi calon

Mempertaruh kan Zaid Ibrahim PkR sebenarnya sudah tewas sebelum bertanding,sanggup ke pengundi Hulu Selangir melihat wakil rakyat dia datang program ketika mulut berbau arak. Walaupun dia kata dia bertaubat , ini sebelumn dia menang , jika dia menang lain pula jadi nya. Sanggup kah orang Hulu Selangor memanggil Zahid jika ada kematian. Sanggup kah mereka menerima doa dari Zaid Ibrahim , Jauh sekali untuk menjadi imam, ma'mum pun belum tahu kerana tahu kah anda berapa besar nya dosa jika kita minum setitik arak dan berpuluh hari sembahyang kita tidak diterima , Itu jika setitik , Jika berkapal kapal macam mana?

Kita bukan membuat tuduhan yang palsu, Ini diakui sendiri oleh Zaid Ibrahim. Nukam kita yang mereka cerita kerana Zaid sendiri yang mengakui. Hari in i PAS dan PKR terlalu sennsitif dan mengatakan BN menyerang peribadi, Kali ini mereka terpaksa akur dan sedar betapa serangan peribadi itu tidak baik sedangkan ini lah kerja mereka selama ini. Apa yang di sarankan oleh Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hisyamuddin dan Ketya Pemuda UMNO bahawa serangan ini bukan perancangan UMNO< sememeng nya benar kerana serangan i i dilakukan oleh blogger yang menyokong UMNO tanpa merujuk dengan UMNO mahu menerima arahan dari UMNO. Hari ini PKR dan PAS , DAP (tidur tak mahu campur kerana mereka takut mengusik sensitiviti orang Melayu di Hulu Selangor kerana dia ini hipokrates) mengharap kan rakyat jangan percaya bloggers , tapi nyata apa yang bloggers mainkan adalah satu kenyataan . Fikir lah sebaik baiknya pengundi Hulu Selangor , jangan sampai nanti kita mendengar berita ada lagi wakil rakyat PKR yang melanggar orang Melayu di jalan raya kerana berada dalam keadaan yang tidak stabil.

NOTA : Hj Zaid Ibrahin akui dia memang minum arak rapi sudah bertaubat. Jadi berul lah dan kita tidak memfitnah.

No comments:

Post a Comment