Wednesday, February 29, 2012

Ceramah Maulidur Rasul 1433 Hijrah di Pancor

25 Februari 2012, Pancor : Satu Ceramah Maulidur Rasul 1433 Hijrah telah dianjurkan oleh Kumpulan Najihatun Najah bertempat di Surau An-Nur, Kampung Pancor. Penceramah undangan bagi program ini adalah YBhg Ustaz Hj Norazamir bin Hj Alias, Timbalan Mufti Kerajaan Negeri Sembilan Darul Khusus.

Beliau menyampaikan ceramah mulai jam 3.30 petang hingga ke jam 4.30 petang. Turut hadir sama ke program ini ialah En Manaf Ujang, Pengerusi JKKK Kampung Pancor, Tuan Nasuludin Karim, Imam Surau An-Nur dan juga Tn Hj Ali, Pengerusi Surau An-Nur.

Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Ketua Penerangan UMNO Pancor telah bertindak selaku Pengerusi Majlis bagi program ini. EDITOR dengan ini mengucapkan syabas dan tahniah kepada Kumpulan Najihatun Najah di bawah pimpinan Ustazah Hjh Rohani di atas kejayaan menganjrkan program yang sangat bermanfaat ini.

berikut dikongsikan beberapa gambar yang telah sempat dirakamkan.

Ust. Hj Norazamir bin Hj Alias bersedia untuk menyampaikan ceramahDi antara yang berkesempatan hadirPelbagai kisah dan teladan yang dikongsi bersama berkaitan kehidupan Rasulullah SAWDi antara jemaah lelaki yang turut hadirUst Norazamir dan Sdr Syamsul berbual semasa menikmati hidangan yang disediakan oleh kaum ibu

Disediakan oleh : EDITOR

No comments:

Post a Comment