Thursday, March 20, 2014

Demokrasi Sudah Mati, MH 370 Sudah Hilang

17 Mac 2014


demokrasimati
Tahun lalu “menjerit” demokrasi sudah mati apabila Pakatan Rakyat kalah pilihan raya. Sehari sebelum dilaporkan hilang, hadir ke Mahkamah melihat Anwar Ibrahim didapati bersalah meliwat Saiful Bukahri Azlan.

Kalaulah Pilot tersebut seorang penyokong kuat UMNO, sudah pasti pelbagi teori konspirasi dilambung oleh Pakatan Rakyat. Apabila kena ke atas batang hidung penyokong kuat mereka, maka diam seribu bahasa.
Kita tidak mengatakan Kapten Zaharie Ahmad seorang penjenayah mahu pun terbabit dengan kehilangan pesawat ini. Cuma kita bersyukur kerana Allah mentakdirkan pilot yang terbabit dengan kehilangan ini seorang penyokong Pakatan.

Jika ia berlaku ke atas pilot lain maka akan berkumandanglah teori konspirasi kononnya kehilangan ini untuk menutup kemarahan rakyat terhadap kes Anwar.
Captain Zaharie Ahmad Shah was a fervent supporter of his country’s opposition leader who was jailed for homosexuality – illegal in Malaysia – only hours before flight MH370 vanished with 239 passengers and crew on board, the Sunday Mirror can reveal.

Dipetik daripada : www. mykmu. net 

No comments:

Post a Comment