Monday, August 31, 2015

Cina Dapat Sponsor Tidur di Hotel.. Melayu Bangsat Di Jalanan.. Boikot Nandos!!

Walaupun penyertaan bangsa melayu di demonstrasi haram Bersih4 hanyalah sekitar 10 peratus, ianya sudah cukup membuktikan bahawa melayu-melayu yang hadir tersebut tak ubah seperti pencacai kepada cina DAP..

Mana tidaknya, mereka dipaksa tidur atas jalanraya manakala cina-cina DAP bersedap disponsor tidur di hotel.. 

Siapa yang bodoh dan juga bangsat disitu? Bukankah melayu-melayu pencacai DAP yang masih tak sedar diri dipergunakan oleh kafir?

Inilah melayu-melayu yang agamanya saja Islam, tetapi lupa kepada ancaman kafir yang mahu merosakkan umat Islam sendiri. Inilah melayu-melayu yang kerjanya hanya menurut bontot kafir sambil diperalatkan bagi menjahanamkan bangsa melayu sendiri.

Lihat pula anak-anak gadis bertudung yang dikerah menjadi balaci tukang edar air kepada pendemonstrasi berbaju kuning.. Begitu mudah tenaga muda mereka diperalatkan oleh tauke cina Nandos.

Inikah anak-anak melayu yang bakal mewarisi Tanah Melayu ini di masa hadapan?? Tak hairanlah melayu sekarang makin layu.. Jika bekas perdana Menteri yang kononnya sangat hebat dengan Ultra Melayunya pun sanggup jadi balaci DAP, apa lagi yang nak dikata...

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment