Monday, August 31, 2015

Doa Ashraf Muslim Untuk Kedua-Dua Isterinya

Semua dah sedia maklum bahawa Ashraf Muslim bakal menimang dua cahaya matanya pada tahun ini lepas isterinya yang pertama iaitu Noor Dayana Lokman telah pun disahkan mengandung lepas beberapa tahun berkahwin..

Isterinya yang kedua iaitu, Wan Sakinah juga sedang sarat hamil anak mereka yang kedua.. Terbaru, Ashraf ada muatnaik gambar kedua-dua isterinya kat Instagram dengan kapysen memohon semua peminatnya mendoakan agar segala proses semasa bersalin isteri-isterinya ini berjalan dengan lancar..

Kalau tengok gambar yang dah dimuatnaik Ashraf ini memang jelas kelihatan baby bump Dayana yang kini sedang hamil 4 bulan, manakala Sakinah pulak dah pun 8 bulan..

"Alhamdulillah.. Hanya hatiku yg tahu betapa bersyukurnya aku pada Allah dgn setiap kehendakNya. Hanya SABAR yg mengajar erti kehidupan yg lebih bermakna.

Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah dosa isteri2ku, tenangkanlah hati mereka setiap masa, jgn sesekali beri mereka kesakitan semasa, sewaktu dan selepas melahirkan anak, janganlah ada komplikasi pada mereka, permudahkan segala urusan, lindungilah mereka dalam apa jua keadaan, lahirkanlah anak kami sihat tubuh bdnya, sempurna sifatnya, baik akhlaknya dan hidupnya kelak hanya untukMu Ya Allah,” tulis Asraf..

Semoga pasangan ini akan terus hidup dalam keadaan bahagia dan Asraf akan terus berlaku adil kepada Dayana dan Sakinah sehingga ke akhir hayat.. Apapun, tanggungjawab suami untuk membimbing dua isterinya memang besar.. Sama-sama kita doakan segalanya berjalan lancar...

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment