Monday, October 17, 2011

Anwar Liwat: Putar Belit Fakta Badan Bengkok


Dimana otak balaci bila dengan mudah saja menerima fakta palsu kononnya mustahil Anwar boleh meliwat Saiful kerana tidak mampu untuk membengkok badannya. Sekarang ini siapa liwat siapa? Anwar yang kena liwat dengan Saiful ke sehingga dia perlu membengkokkan badannya?


Jenis bodoh tak sudah macam ini le.


Sebagai peliwat (dalam kes paksa pula tu), Anwar tidak perlu membengkok badannya untuk meliwat. Penulis tidak mahu mengulas dengan lebih panjang, sat lagi dituduh cuba membuat cerita lucah pula (walaupun kes ini memang kes kelucahan melampau).


Bayangkan sajalah cara masing-masing bersama dengan isteri atau suami tapi sesuaikan dengan keadaan jantan dengan jantan – lebih kurang. Siapa boleh bayangkan itu, memang mudah saja untuk menolak mentah-mentah alasan doktor upahan Anwar yang cuba menafikan Anwar boleh meliwat Saiful kerana tidak boleh membengkokkan badannya.


Itu kalau betul tak boleh bengkok, masalahnya sekarang memang Anwar boleh bengkok badannya. Himpunan gambar-gambar dibawah adalah buktinya.



Anwar semakin tersepit dengan permainannya sendiri. Karektornya yang bercakap separuh betul dan separuh tipu sudah semakin memakan diri. Betul, dia memang ada sejarah sakit tulang belakang, tak betul, taklah sampai tak boleh bengkok badan. Taktik ini bukan setakat diguna dalam kes liwat saja malah dalam banyak hal – Depan dia cakap betul, belakang dia cakap bohong.


Cuba tanya diri kita balik, sejak bila Anwar guna alasan tak boleh bengkok badan atau apa jenis alasan kesihatann untuk mengatakan yang dia tidak boleh meliwat Saiful?


Dari mula, alasan Anwar untuk menafikan kes liwat ini berlaku ialah konon dia ada alibi, konon ada konspirasi, konon Saiful dibayar dan sebagainya, tak pernah sekali pun terkeluar dari mulutnya yang liwat itu mustahil sebab dia tak boleh bengkok badan!!!


Dalam kes video seks pun begitu juga, Anwar bukan setakat membengkok, malah beberapa posisi yang biasanya mustahil untuk orang yang benar-benar ada masalah tulang belakang.


Jadi alasan tidak boleh bengkok badan ini adalah sebenarnya alasan nak membodohkan rakyat. Anwar memang suka membodohkan rakyat dalam banyak hal. Dia ingat kita rakyat ni bangang sangat ke sampai tak boleh nak membezakan yang mana hak dan yang mana bathil?


Dipetik daripada : www. mykmu. net

No comments:

Post a Comment