Thursday, October 14, 2010

Tunjuk Sokongan Kepimpinan Negara

KG. BEMBAN, 10 Okt – Menteri Besar, YAB Dato’ Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan menyeru kepada semua agar menunjukkan tanda sokongan kepada barisan kepimpinan negara dan sentiasa mempamerkan sikap bersatu padu khususnya bagi bangsa melayu.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam majlis Jamuan Pemimpin Bersama Rakyat di Kg. Bemban, Mambau, di sini. Turut hadir dalam majlis tersebut YBhg Senator Datuk Najib Abdullah, Ahli Dewan Negara merangkap Timbalan Ketua UMNO Bahagia Rasah.

Beliau yang juga ADUN Rantau turut menyeru kepada semua agar sentiasa membentuk perpaduan sesama penduduk tanpa mengira fahaman politik, bangsa dan agama.

Pada majlis yang sama juga, beliau berkesempatan menyampaikan sumbangan kepada anak-anak kampung yang berjaya melanjutkan pengajian ke peringkat tertinggi di samping meraikan bakal-bakal haji yang akan menunaikan ibadah tersebut.

Secara tidak langsung, majlis yang santai itu juga turut memberi peluang kepada penduduk Kg. Bemban beramah mesra sekaligus mengeratkan silaturrahim antara pemimpin dan rakyat.

Oleh : www.n9kini.com

No comments:

Post a Comment