Thursday, September 03, 2015

Melampau !! Sultan Johor Di Fitnah Lagi !!

Nampaknya, pencacai-pencacai Pakatan Pembangkang bertambah desperado hingga sanggup menabur fitnah dan berbohong kepada rakyat.

Sehinggakan Sultan Johor Sultan Ibrahim turut difitnah lagi kononnya mengeluarkan kenyataan memburuk-burukkan kerajaan Umno, yang viral di media sosial. Realitinya, Sultan Ibrahim tidak pernah menulis atau bertitah seperti yang dinyatakan dalam kenyataan itu.

"Saya dititahkan oleh Tuanku Sultan untuk menafikan sekeras-kerasnya kesahihan kenyataan tersebut. Saya tegaskan di sini baginda tidak pernah menulis atau bertitah sedemikian.

"Tindakan penyebaran fitnah itu adalah berniat jahat, semata-mata untuk melagakan hubungan baik yang sedia terjalin antara pihak istana Johor dan kerajaan."

Khaled berkata kerajaan negeri sedang dalam proses mengenal pasti pihak yang bertanggungjawab menyebarkan fitnah itu dan tindakan undang-undang akan diambil ke atas mereka.

"Kita akan dapatkan nasihat dan pandangan daripada pihak Penasihat Undang-Undang Negeri berhubung isu ini."

Betapa teruk dan jahatnya pencacai pembangkang ini yang menggunakan media sosial untuk menabur fitnah dan sengaja menimbulkan prasangka buruk kepada pihak lain. Memang sudah terlampau banyak dan fitnah-fitnah ini disebarkan melalui semua modaliti media sosial yang ada. 

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment