Wednesday, November 11, 2015

DAP Memang Biadap.... Kalaulah DAP Memerintah Malaysia... Tahu Lah

DAP MENGHINA SARAWAKIANS. RAKYAT SARAWAK SEHARUSNYA MENOLAK DAP! JANGAN TAMBAH LG BILANGAN HAMBA DAPIGS.

#‎DAPighanat‬

Sebelum ini, Ahli Parlimen Sentosa merangkap Pengerusi DAP Sarawak, Chong Chieng Jen telah mengeluarkan kenyataan yang disifatkan oleh ramai pihak sebagai terlalu biadab dan cuba memanipulasikan undi di Sarawak. Menerusi kenyataan dangkal beliau, beliau dilihat langsung tidak menghormati barisan kepimpinan negeri malah cuba memperdayakan pengundi-pengundi di Sarawak.

Berikutan kenyataan berunsur menghasut dan biadab ini, Pengerusi Pemuda Barisan Nasional negeri, Yang Berhormat Datuk Seri Haji Fadillah Yusof telah membuat siang media bagi mengulas tentang kenyataan yang telah dibuat oleh Chong sebelum ini. Berikut adalah petikan penuh kenyataan media yang beliau buat petang tadi.

“Setiap rakyat Sarawak sudah cukup bijak untuk menyedari bahawa ini adalah Pilihan Raya Negeri yang sama sekali tiada kaitan dengan kepimpinan pusat oleh Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak. Hari ini kita bercakap tentang kepimpinan Tan Sri Haji Adenan Satem dimana beliau telah membuat begitu banyak perubahan yang mengagumkan terhadap negeri ini dalam masa dua tahun yang cukup singkat. 

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment