Monday, February 23, 2015

Sirul: Tele-Conference Tak Jadi, Bukti PAS Pembohong / Sampah

1
IMG-20150223-WA0007

23 Februari 2015 : KEGAGALAN parti PAS mengadakan tele-conference melalui telefon dengan pesalah dalam kes pembunuhan Altantunya, Sirul Azhar Omar yang kini ditahan di Australia, membuktikan bahawa parti itu sememangnya penipu besar disebalik dakwaan memperjuangkan Islam.

Ia disahkan gagal setelah nombor/orang yang dipanggil, tidak menjawab panggilan tersebut.  Entah nombor mana yang dia dail, katalah tak angkat.  Terdetik juga hati, kot pegawai Mat Salleh yang angkat sebelum ‘Sirul’, tahu ke si Mahfuz nak cakap English?  Dia kan bodoh.

Apa pun, beberapa hari lepas penulis dah persoal Sirul mana yang PAS nak adakan tele-conference setelah Imigresen Australia telah menafikan komunikasi itu akan diadakan di fasiliti mereka.  Pusat tahanan kita cakap ni, bukan pusat percutian, senang-senang hati boleh buat call dan sebagainya.

Hari ini ternyata telahan itu terbukti benar, PAS hanya nak buat havoc saja.  Tapi seperti, biasa di negara ini yang sokong PAS semuanya memang dungu harbi belakanya pun, bukan ada otak sama sekali.

Sebab itulah penulis yakin, penipuan hari ini (walaupun jelas), akan berlalu begitu sahaja seolah-olah tidak pernah berlaku.  Dungu-dungu PAS memang dah terlatih untuk tidak cerdik seumur hidup mereka, nak cakap apa lagi.  Tahap kelulusan jurutera ke doktor, tapi kalau berpandukan manusia dungu macam Mahfuz, kira setaraflah.

Maaflah menghina tapi benda betul kena letak di tempat yang betul juga, itu falsafahnya, atau nanti kena tuduh hipkorit pula.

Kita yang bukan ahli PAS ni janganlah hendaknya dungu macam mereka juga.  Usaha PAS mahu meletakkan majoriti rakyat setaraf dungu dengan ahli-ahli mereka perlulah dihentikan.  Mesej yang jelas perlu diberikan kepada PAS bahawa rakyat Malaysia tidak lagi boleh menerima usaha ‘pembodohan’ rakyat secara besar-besaran yang macam ini.

Cukup-cukuplah Anwar dan Nik Aziz dulu.  Hendaknya bila 2 ini dah takde, tak lagi rakyat ditipu berkali-kali entah bila nak berhenti.

Dipetik daripada : www. mykmu. net

No comments:

Post a Comment