Monday, March 28, 2016

Mukhriz Khianati Parti UMNO Tapi Masih Mengaku Darah Daging Parti Itu

http://ob21.news/wp-content/uploads/2016/03/mukhriz-kit-muhyidin-600x341-600x341.jpg
Bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir bikin kelakar dalam ucapannya pada Kongres Rakyat 2016 di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) di Shah Alam. Mana tidaknya, sebelum ini bukan main gah mengutuk dan mengkhianati parti UMNO, tapi tuppptuppp kali ni masih lagi menyarung baju berlambangkan UMNO. Katanya UMNO ni darah daging dia, susah nak buang. Hahahahah! Kelakar!

Puiiiiihhhh!!! Nak termuntah tengok… Sudah kutuk sana sini tapi masih mengaku diri tu ‘anak jati UMNO’. Kita rasa macam nak terkeluar kahak ni ha! Semasa ucapannya, berlaku sedikit riuh rendah akibat dari desakan para hadirin yang menyuruh Mukhriz untuk menukar baju merah yang dipakainya.

“Buka, buka (baju), tukar (baju),” laung peserta kongres yang hadir pada himpunan tertutup di SACC.

Pelikkkk… Sebelum ini bukan main jijik lagi dengan UMNO. Konon macam UMNO ini diibaratkan seperti parti sampah, parti makan rasuah, parti tidak ada masa depan dan hanya dianggotai oleh orang-orang yang bodoh dan buta tuli sahaja.

Akan tetapi kali ini kenapa Mukhriz berkata, kononnya dia masih lagi darah daging UMNO?? Darah pahlawan UMNO masih mengalir dalam badannya. Sikap talam dua muka Mukhriz ini sangat memalukan. Elehhhhhh, cakap jela nak ambil hati UMNO kan… Ke sebenarnya takut kena pecat ni??

“Saya tahu bukan saya seorang sahaja ahli Umno dalam ini (dewan), saya percaya ada ahli Umno berada dalam ini walaupun tidak pakai baju Umno seperti saya ini,” kata Mukhriz ketika berucap pada himpunan Kongres Rakyat 2016.

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment