Thursday, December 10, 2015

Muhyiddin Bakal Jadi Perdana Menteri.. Khaled Nordin Jadi TPM?

Ni baru betul-betul punya gila.. Muhyiddin for Prime Minister dan Khaled Nordin dikatakan bakal jadi Timbalan Perdana Menteri di Negara Johor..

Tak tahulah dari mana idea yang budak ni dapat tapi memang serius bengap cadangan yang dia tulis dalam laman sosial Facebook tu..

Semenjak TMJ riak dan sombong berkenaan status bangsa Johor dulu, makin ramai pulak Tuhan tunjuk sikap sebenar puak-puak ni..

Yang paling ketara adalah si Muhyiddin tu lah.., mentang-mentang dia tu bangsa Johor kononnya, terus ada hati nak lawan Presiden UMNO dan bercita-cita nak jadi Perdana Menteri..

Tapi ada bagusnya juga admin page facebook diatas tu cadangkan untuk buat negara Johor. Alang-alang dah nak berlagak sangat kann.., patutnya biar je dorang tu berkawan dengan Singapork.

Melayu Johor sekarang ni pun dah tak ubah macam melayu di Singapork tu dah.. Merempat di tempat sendiri bila cina-cina Singapork melakukan pemilikan hartanah secara besar-besaran di situ.

So.., eloklah buat cepat sikit negara Johor tu ye. Kita tengok macam mana dorang nak survive nanti dengan perangai bongkak tu..

Disediakan oleh : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment