Monday, June 29, 2015

Mamak Maidin Cemburu 1MDB Buat Masjid.. Kesiannnnn...


Apa kena dengan bekas menteri sorang ni bila dia meroyan sakan 1MDB bantu bina masjid? Ingat kan bulan puasa ni setan semua kena rantai, rupanya ada juga setan jadian yang masih terlepas..

Duit 1MDB untuk bina masjid dikatakan merendahkan pemikiran orang melayu/Islam dan rakyat Malaysia?? Brengsek betul kenyataan dari mamak yang sorang tu..
http://media.themalaymailonline.com/images/sized/ez/mal131106zainuddin-maidin_620_325_100.jpg
Adakah salah bila Najib kata sebahagian dari 20juta kos bina Masjid Jamek Kampung Baru hasil sumbangan Yayasan 1MDB? Sejak bila pulak kerajaan Islam bina masjid dianggap sebagai perbuatan yang tak cerdik?

Zainuddin Maidin tak pulak bersuara bina DAP umumkan nak bina masjid di Kelantan. Agaknya mamak sekor ni hanya berani dengan melayu tapi hilang telor bila berdepan dengan puak kafir didalam negara.

Nak kaitkan dengan fitnah terhadap 1MDB sampai sanggup perlekehkan usaha membina rumah Allah? Itu level politik gampang dari seorang bekas menteri yang terdesak untuk menjatuhkan pemimpin Islam di Malaysia.

Kononnya Najib nak tutup dosa songlap duit 1MDB dengan bina masjid.. Apa punya permainan politik yang cuba Zainuddin Maidin hidangkan pada pengikut anti kerajaan? Kata Najib bodohkan rakyat Malaysia, tapi sebenarnya mamak pedukang tu lah yang kurang cerdik memfitnah.

Sepatutnya, sebagai rakyat Malaysia yang beragama Islam dan pernah berkhidmat dalam kerajaan, Zainuddin harus berbangga kerana pemimpin Islam di Malaysia yang mahu menyumbang kepada institusi keagamaan.., bukannya kepanasan macam setan yang dengar azan!

Dipetik daripada sumber : PeneranganPemudaSEREMBAN

No comments:

Post a Comment