Tuesday, April 28, 2015

#PRKRompin : Ceramah Tanpa Permit PAS Dihalang Polis

29 April 2015, Rompin : Satu ceramah PAS yang di adakan di Kuala Rompin mala mini telah di halang oleh pihak Polis Di Raja Malaysia, Bahagian ceramah kempen Suruhanjaya Pilihanraya dan Majlis Perbandaran Rompin kerana gagal menunjukkan permit dan binaan pentas yang sah. Kejadian ini berlaku sewaktu seorang penceramah jemputan dari Chukai sedang leka memberi ceramah retoriknya.

Sebelum kejadian ini, PAS menampilkan 2 orang penceramah jemputan dari Marang dan juga Kuantan. Seperti biasa pada setiap ceramah PAS mereka membangkitkan tentang ketirisan wang kerajaan, isu 1MDB, pembunuhan Altantuya, Pesawat milik kerajaan dan juga GST. Slogan 1 undi PAS 1 undi tolak GST juga kedengaran.

Menariknya, mereka dengan selambanya menisytiharkan Tun Dr Mahathir Mohamed kini adalah ketua Pembangkang Malaysia. Ini di buktikan dengan kelancangan Tun dalam mepertikaikan wang milik 1MDB di belanjakan. Majlis “fitnah” yang di mulakan jam 9 pagi ini bersurai kira-kira jam 11 malam setelah di halang oleh pihak berkuasa
image
image
image
image
image
image
image
image

Dipetik daripada sumber : MediaUMNO

No comments:

Post a Comment