Tuesday, May 19, 2015

Tun Mahathir Aibkan Diri Sendiri – Pandikar Amin

19 Mei 2015, Kuala Lumpur : Berikut dikongsikan antara petikan kenyataan Pandikar Amin Mulia.
http://bm.malaysia-chronicle.com/media/k2/items/cache/6ad839b218d567b929a5856227ff5edf_XL.jpg
“Saya tidak aibkan tun m tetapi dia mengaibkan diri sendiri kerana membocorkan rahsia perbincangan kami”

“Tun M terlalu ghairah untuk menjadikan Najib sehingga meminta saya untuk meletakkan jawatan.”

“Saya jumpa tun m pada 13 Mac 2013 dan jumpa Najib pada 19 Mac, jumpa Tun M seperti pertemuan ayah dan anak.

Jika apa yang diminta untuk penambahbaikan parlimen tak dijalankan,saya tidak teragak-agak untuk resign.

Saya harap selepas ini semua selesai,jangan kejar saya di parlimen, telefon saya untuk isu ini lagi.

Dipetik daripada sumber : MediaUMNO

No comments:

Post a Comment